Thursday, April 28, 2011

SANTAI BEN ASHAARI: KENAPA AKU SEORANG BLOGGER

image



Kita terus ke isi entri kali ini,tak ada mengarut-ngarutnya lagi.

Kenapa aku seorang blogger ini senang saja.

Sebab aku nak satu lagi topeng untuk aku hidup dalam dunia ini.

Dah ada topeng hipokrit kat luar, sekarang nak topeng dalam dunia maya juga.

Tapi topeng dunia maya lain daripada topeng hipokrit kat luar.

Topeng dunia maya boleh jadi apa-apa saja.

Nak maki hamun orang, guna lah topeng Anonymous. Tarak lu kenal sama gue. Tarak lu boleh kesan gue! Muahahaha!

Nak puji orang, guna topeng link sembunyi. Lu mesti singgah blog gue juge. Gue dah puji lu manyak-manyak!

Nak orang klik spam/link kaut untung kita, pasang topeng "Hi!Jom klik! Benda best!" Padahal nya, pasal skim cepat kaya atau Nuffnang nyer kempen. Alahai, manusia!

Nak cepat,mudah,malas, topeng ini pula "Saya ambil dari Google." Google ambil dari mana, anda tahu??

Nak topeng I-perasan-I cantik/hesem? Letak banyak-banyak gambar u yg dah Photoshop.

Lagi topeng-topeng lain, aku dah malas nak catat.

Aku pula topeng apa, anda tahu ke mana satu di atas?-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sakit mata dah ke? Muahahaha!

Maaf, topeng aku tak tersenarai pun!



Jangan marah-marah. Sekadar mengusik hati yg tenang di sana! 

18 comments:

  1. Nice blog. Cute. Suka topeng ke? Nanti saya bagi hadiah topeng ye? HEE. (:

    ReplyDelete
  2. datang dari blog abg Ben... :)
    kalau sudi singgah la balik...
    follow lebih baik...he3...

    JOM TERJAH SINI

    ReplyDelete
  3. ~topeng kartun bnyak..kih3~
    ~folllow juga...~

    ReplyDelete
  4. hi, zanna! thanks. Hahaha, boleh juga hadiah topeng XD

    ReplyDelete
  5. hi hafiz ek? hahaha,topeng keluangman nak? atau topeng ben10?

    ReplyDelete
  6. nice blog.. look compact..! dtg terjah dari blog Brader ben..= )

    ReplyDelete
  7. hi,kerisperak! wuu,compact ke? :/ ingatkn dh cukup simple

    ReplyDelete
  8. hoyeahhh. datang lawt dari segmen abang ben
    good luck and mai la ke blog. jadi followed pon baik. kene rajin2 tao :)

    ReplyDelete
  9. wink3,,,,,,,

    last pkai topeng mse dinner fakulti,,
    pstu tros xpkai,,,ngeeee

    ReplyDelete
  10. hi..
    singgah & memfollow dr blog BA..!;)

    ReplyDelete
  11. terjah sini..sje nak tau knp awk jd seorang blogger..huhu..
    Ade masa terjah la balik..

    http://zonesaye.blogspot.com/2011/04/santai-ben-ashaari-kenapa-aku-seorang.html

    ReplyDelete
  12. Thanks. harap-harap tak berat saja. :)

    ReplyDelete
  13. semoga terus maju jaya dlm dunia blog ni..
    intai2lah sy..

    ReplyDelete

Thanks for leaving your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...